L-V : 08:00 - 17:00
S : 09:00 - 14:00
D : închis

Povestea din spatele marcilor celebre de masini

Povestea din spatele marcilor celebre de masini

septembrie 18, 2019 / Comentarii:1 / 1762 / Blog
Facebook It
Tweet It
Pinterest It
Google Plus It

Inainte de era PR-ului, a marketingului digital si a publicitatii, producatorii de autovehicule se intreceau in crearea de embleme cat mai originale si reprezentative, menite sa le creasca prestigiul.

Iata istoria catorva dintre cele mai celebre marci de masini:

BMW

Circula o legenda conform careia, culorile alb si albastru ce alcatuiesc emblema Bayerische Motor Werke, reprezinta elicea alba a unui avion pe cerul albastru, ca o evocare a activitatii uzinei din timpul celui de-al doilea razboi mondial, cand construiau motoare pentru aviatia militara germana. Purtatorul de cuvant al BMW North America, Thomas Plucinsky a spulberat acest mit, declarand acum cativa ani intr-un interviu pentru The New York Times, ca de fapt povestea din spatele emblemei este mult mai putin palpitanta si anume, cele doua culori reprezinta o oda inchinata steagului landului Bavaria.

Toyota

Desi seamana cu o palarie de cowboy, nu este ! In anul 1989, pentru a marca cea de-a 50-a aniversare a companiei, Toyota si-a redesenat emblema, prin incorporarea a trei ovaluri suprapuse, dintre care primele doua formeaza un T stilizat, iar cel de-al treilea oval reprezinta un volan ce le cuprinde pe celelalte doua.

S-ar putea sa-ti placa si

Lasati-va comentariul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ai nevoie de ajutor pentru a-ți găsi mașina?

Contactează-ne
Compare List